Cosul meu close dis

Cosul este gol

Intrebari Frecvente

Comanda

Da. Pentru a putea comanda de pe site-ul Archdeco, trebuie sa ai un cont de client. Inregistrarea este foarte simpla. Trebuie sa indici doar numele, adresa de e-mail si parola.
Este foarte simplu sa comanzi pe Archdeco. Alege produsul pe care doresti sa il comanzi, selecteaza culoarea dorita si adauga produsul in cosul de cumparaturi prin apasarea butonului “Adauga in cos”. Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul “Finalizeaza comanda”. Pentru a finaliza comanda trebuie sa te autentifici folosind datele tale de utilizator. Daca nu ai un cont de utilizator, poti deschide unul nou foarte confortabil, in timpul procesului de comanda si vei fi logat automat. Dupa ce te-ai autentificat vei fi redirectionat automat catre pagina de finalizare a comnezii unde trebuie sa completezi cu atentie datele de livrare si facturare, apoi selecteza modalitatea de plata dorita. Pentru a finaliza comanda apasa butonul "Plaseaza comanda".
Dupa ce ai finalizat comanda, vei primi un email de confirmare care atesta inregistrarea comenzii in baza noastra de date si in cel mai scurt timp, vei fi contactat telefonic de catre un reprezentant Archdeco pentru confirmarea disponibilitatii produsului si procesarea comenzii. Daca ai intrebari suplimentare, le vei putea discuta cu operatorul nostru si impreuna veti stabili fiecare detaliu despre comanda. Dupa confirmarea procesarii comenzii, aceasta nu mai poate fi modificata.
O comanda plasata, nu suporta modificari precum adaugarea articolelor noi sau schimbarea marimii sau a culorii produselor. In cazul in care doresti sa modifici o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact pentru a anula comanda si a plasa una noua. Pentru anularea unei comenzi, consulta sectiunea “Ce se intampla daca vreau sa anulez o comanda?”
In cazul in care este vorba de un produs din stoc, procesul este destul de simplu si rapid iar banii se returneaza prin transfer bancar. Atunci cand e vorba de produse personalizate dupa preferintele clientului (prin culoare, dimensiuni, material, etc), din momentul in care ai platit un avans, comanda nu mai poate fi modificata sau anulata. La fel, se aplica si in cazul unui produs care nu se afla in stocul nostru si care este adus “La comanda” de la un furnizor extern, aceasta comanda nu poate fi anulata. Pentru mai multe detalii despre anularea unei comenzi te rugam sa consulti sectiunea “Anulare comanda” din Termeni si Conditii.
Dupa plasarea unei comenzi, echipa Archdeco te contacteaza pentru a-ti confirma disponibilitatea produsului in stoc. In cazul in care produsul dorit nu se afla in stocul nostru sau in stocul furnizorului, ai posibilitatea sa astepti pana la reinnoirea stocului sau sa anulezi comanda si sa iti returnam banii. Daca doresti sa verificam disponibilitatea unui produs inainte de a plasa o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact.
Produsele care nu au pretul afisat sunt produse care sunt facute la comanda dupa preferintele clientului (culoare, dimensiune, material, etc.). Pentru a comanda un astfel de produs trebuie sa soliciti o oferta de pret folosind butonul “Solicita oferta personalizata” iar echipa Archdeco iti va trimite in cel mai scurt timp oferta de pret pentru produsul dorit.
Poti bineinteles comanda oricand de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Trebuie doar sa accesezi magazinul nostru www.archdeco.ro folosind browserul de pe mobil. Prezentarea site-ului a fost optimizata special pentru dispozitivele mobile.
Din pacate, in prezent nu se poate comanda telefonic. Insa echipa Archdeco te va ajuta in cazul in care ai intrebari despre efectuarea unei comenzi online.
Comenzile depuse pe www.archdeco.ro pot fi livrate doar in Romania.
Archdeco activeaza doar ca magazin exclusiv online, insa incercam pe cat posibil sa iti oferim informatii cat mai detaliate cu privire la produsele noastre, pentru a putea sa alegi pe cele care ti se potrivesc cel mai bine.
Da, Archdeco onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru ca factura fiscala sa fie emisa cu datele firmei, trebuie doar sa alegi optiunea “Persoana juridica” si sa introduci datele firmei in cadrul procesului de comanda.
In acest caz, te rugam sa ne soliciti aceste informatii folosind formularul de contact iar echipa Archdeco iti va raspunde in cel mai scurt timp.
Nu, pe Archdeco nu exista o limita minima sau maxima pentru comenzi.

Plata

Archdeco va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
1. Plata online cu cardul. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Aceste tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta deplina, in parteneriat cu operatorul Netopia Payments. Informatiile legate de cardul tau nu vor fi stocate pe serverele noastre. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteti gasi pe www.netopia-payments.com.
2. Plata prin transfer bancar. Poti plati prin Ordin de plata (O.P.) sau transfer bancar (internet banking). Vei primi un email care va contine toate informatiile de care ai nevoie pentru efectuarea platii.
Daca alegi plata prin transfer bancar - Ordin de plata (O.P.), vei primi un email care va contine toate detaliile de care tu ai nevoie pentru efectuarea platii. Procesarea comenzii se va face dupa incasarea sumei in contul nostru bancar.
Trebuie sa cunosti urmatoarele date atunci cand vrei sa achiti prin O.P. (ordin de plata):
Beneficiar: ARCH XCLUSIVE SRL
Sediul social: Calea Bodrogului, nr.10, Arad, Romania.
CIF: RO 40232719.
Registrul Comertului: J2/2033/28.11.2018.
Cont IBAN: RO46INGB0000999908616690
Banca: ING Bank Arad.
Nu. Plata in numerar la livrarea comenzii (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat nu este acceptata.
Factura va fi expediata in colet odata cu livrarea comenzii. La cerere putem sa iti trimitem factura si in format electronic, pe adresa de e-mail a contului de client.

Livrare

Livrarea produselor comandate din magazinul online Archdeco se efectueaza pe intreg teritoriul Romaniei, prin urmatoarele modalitati:
- Livrare cu transport dedicat prin flota Archdeco pentru produse de mobilier (scaune, canapele, mese).
- Livrare prin curier rapid pentru produse mici (decoratiuni, accesorii).
Transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei pentru toate comenzile.
Termenul de livrare este estimativ. El variaza in functie de produsele dorite si este mentionat pe pagina fiecarui produs. In cazul in care ai in comanda mai multe produse cu termene de livrare diferite, poti lua in calcul ca termen, ultima zi mentionata.
Important: Uneori pot aparea intarzieri din cauza unor situatii exceptionale, pe care nu le putem controla sau prevedea (crize politice, situatii extreme datorate conditiilor de vreme, accesul dificil la adresa, alte situatii care afecteaza transporturile internationale etc.) iar in aceste cazuri iti vom comunica rapid eventualele schimbari ale datei de livrare.
Nu. Produsele comandate din magazinul online Archdeco vor fi livrate la adresa specificata in comanda, pana in fata imobilului, nu in casa sau in curte.
In cazul in care, soferul nu are acces in fata imobilului din diverse motive, produsele vor fi livrate pana la cea mai apropiata zona in care poate ajunge cu masina, iar de acolo transportul cade in sarcina clientului.
Trebuie sa fie cineva acasa in momentul in care comanda ajunge la tine, soferul iti asigura doar livrarea, descarcarea marfii intra in responsabilitatea ta. Trebuie sa ai in vedere ca unele piese sunt grele si voluminoase si este nevoie de mai multe persoane pentru descarcare si manipulare.
Receptia o face clientul sau reprezentantul acestuia. Este foarte important sa verifici cu atentie integritatea coletului la momentul livrarii.
Important! Daca suspectezi ca bunurile au suferit deteriorari in timpul transportului, ambalajul este desfacut sau prezinta urme de lovituri te rugam sa prezinti imediat aceste reclamatii soferului, sa faci poze cu coletul deteriorat si sa contactezi reprezentantul Archdeco pentru a solutiona problema.
Daca ai primit un produs cu defecte, daune sau cu piese lipsa, te rugam sa ne contactezi in termen de maxim 48 ore de la livrarea, la adresa de e-mail: contact@archdeco.ro. Este important sa atasezi poze cu produsul deteriorat pentru o solutionare cat mai rapida a problemei.
Daca doresti ca livrarea sa se faca intr-o anumita zi sau intr-un anumit interval orar, completeaza aceste informatii in campul "Mentiuni", inainte sa plasezi comanda.

Garantie si retur

Conform legislatiei in vigoare, toate produsele sunt insotite de o garantie de 24 de luni. Detaliile despre conditiile de acordare a garantiei sunt trecute in Certificatul de garantie pe care il vei gasi in colet.
Important: defectele survenite in urma utilizarii (lovituri, zgarieturi, probleme aparute din cauza umiditatii sau caldurii excesive, etc.) nu pot face obiectul unei reclamatii sau a dreptului de reparare in garantie. Aceste probleme pot fi solutionate dupa caz contra cost.
Conform legislatiei din Romania consumatorul poate returna produsele cumparate de pe www.archdeco.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi invocat vreun motiv si fara a suporta alte costuri cu exceptia costurile directe de returnare a produselor.
Daca doresti sa returnezi un produs, trebuie sa trimiti o cerere folosind formularul de retur. In termen de 48 de ore de la receptionarea cererii, vei fi contactat de un reprezentant Archdeco pentru demararea procesului de returnare a produsului.
Pentru mai multe detalii despre returanrea unui produs te rugam sa consulti sectiunea “Retur” din Termeni si Conditii.
Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite si nu prezinta urme de montaj.
Important: daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsa si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Pentru mai multe detalii despre returanrea unui produs te rugam sa consulti sectiunea “Retur” din Termeni si Conditii.
Da, unele produse nu pot fi returnate. In sectiunea “Retur” din Termeni si Conditii gasesti lista cu aceste produse.

Contul meu

Pentru a-ti crea un cont de client, apasa pe link-ul “Inregistrare” din partea de jos a paginii, apoi completeaza formularul de inregistrare. Iti poti crea contul de client foarte simplu si la prima ta comanda. In ambele cazuri, trebuie sa introduci adresa ta de e-mail si o parola. Cu ajutorul acestor date, te poti loga apoi oricand la contul tau de client si ai posibilitatea de a vizualiza, verifica si prelucra datele tale.
In cazul in care nu iti mai amintesti parola contului de client, poti sa o recuperezi accesand link-ul recuperare parola unde trebuie sa introduci adresa de e-mail inregistrata in contul de client. Iti vom trimite direct un e-mail, prin care iti poti inlocui parola veche cu una noua.
Pentru a modifica datele din contul de client, trebuie sa te autentifici in cont si sa accesezi apoi optiunea “Detalii cont”, disponibila in meniu la sectiunea Contul meu.
Pentru a vizualiza comenzile anterioare, te rugam sa te loghezi pe www.archdeco.ro cu adresa de e-mail si parola, dupa care poti sa accesezi din meniu sectiunea “Istoric comenzi”, unde gasesti un sumar al tuturor comenzilor tale.
Trebuie doar sa ne trimiti un e-mail la adresa contact@archdeco.ro, prin care sa iti exprimi dorinta, iar noi vom sterge in cel mai scurt timp contul tau de client.

Contact

Poti sa ne contactezi la numarul de telefon 0745253880 (luni-vineri orele 9-18), prin e-mail la adresa contact@archdeco.ro sau folosind formularul de contact.
Poti sa ne trimiti o reclamatie cu privire la produsele sau serviciile noastre pe adresa de e-mail contact@archdeco.ro sau folosind formularul de contact.
Ne bucuram foarte mult sa primim feedback din partea clientilor nostri. Pentru aceasta, trimite-ne un e-mail la adresa contact@archdeco.ro. Vei primi in mod sigur un raspuns din partea noastra.